Wednesday, February 27, 2013

Take it slow

Hallo,
aujourd'hui je poste une tenue avec l'une de mes robes préférées. Je ne peux pas expliquer à quel point j'adore cette robe. Bien que courte, elle reste très mignonne et à elle seule, elle en impose.

Peace n' Kisses






Je porte: Robe; Vintage ~ Gilet; Capitaine corsaire ~ Manteau; Zara ~ Foulard; Friperie ~ BO; Friperie ~ Collier; Friperie ~ Bracelet; Offert ~ Sac; Offert ~  Bagues; Friperie, offerte, Moa, achetée en Afrique ~ Chaussures; Asos ~ xx


86 comments:

  1. nice coat and bag! Thank you for comment! Greetings from Poland, xoxo

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. WOW great look! love your coat!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings!

    www.YulieKendra.com

    ReplyDelete
  3. Você é linda e eu adorei seu look.
    Obrigada pela visita
    Passando para desejar
    Ótima 4ª feira !!
    ♥ Beijos coloridos!

    ReplyDelete
  4. Amazing images! You have incredible style!
    Thank you for popping over to my blog and leaving a lovely comment :)
    Your blog is fab!

    Sophie x

    Daydreamsandstlye.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. J'adore la robe! Cette tenue est vraiment parfaite, j'adore aussi les bijoux que tu portes :)
    xoxo
    parisian-fairytale.blogspot.fr

    ReplyDelete
  6. Hi Grazziella!
    I love your look! I thought the combination of the dress with the beautiful coat.
    The pictures are beautiful!
    Thank you for visiting my blog. :)
    Kisses from Brazil.

    http://belezadescoberta.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  7. Olá, não sei escrever em francês e nem em Inglês.
    Então, amei aqui seu blog é lindo e vc tb é muito linda.
    Meu nome é Jupyara. E eu adoro serei sua seguidora. :)
    Podemos manter contato rsrs
    Aaah, e seu vestido é lindo.
    Mesmo curto, ficou lindo

    ReplyDelete
  8. Hello from Spain: thanks for visiting my blog dedicated to Barbies. Fashion is another of my passions. I already did a follower of your beautiful blog. I love the dress you're wearing. Nice pictures. If you want to keep in contact blog blog

    ReplyDelete
  9. Great outfit! Simple but a statement

    Xenia
    xox

    xensimagination.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. You look gorgeous darling! keep in touch! xoxo

    www.roxysun.com

    ReplyDelete
  11. J'adore tes chaussures, la tenue te va vraiment trop bien !!

    bises :) xx

    ReplyDelete
  12. Thanks Grazziella <3 You have a very nice blog, I really love your outfits

    Kisses from Portugal :)
    http://infinityuniverse-ema.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. Thank you for the comment! I love this outfit, your dress is so cute and your earrings are lovely!

    ReplyDelete
  14. Merci pour ton adorable commentaire ! J'adore ta tenue elle est superbe, coup de coeur pour ta coiffure avec le ruban ;)

    ReplyDelete
  15. Beautiful outfit! Love blue color!!!!
    http://beautyofheworld.blogspot.be/

    ReplyDelete
  16. Love it! You look so beautiful :)

    Follow you now!

    Love Jasmin
    www.jasmin-sunshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wow! I really love your outfit! Amazing :)

    Xoxo
    From Brazil!
    Brilho de Aluguel

    ReplyDelete
  18. Hi dear! I just found your blog and I love that!
    Would you like to follow each other?i already follow u!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses
    www.hopethinkknow.com

    ReplyDelete
  19. I love your style you look so so nice! the head scarf is my favorite piece, I think Im gonna try to style my hair like this summer on all the hot days!

    -Nico

    www.SatinAndSalt.com

    ReplyDelete
  20. Love your style! You look amazing.
    Following your blog.
    xx

    blog | twitter | insta | face

    ReplyDelete
  21. That's nice! :)
    Do you want to follow each other via gfc?
    If so, follow me and I'll follow you back :)

    www.whisperwordsoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Très jolie tenue. J'aime beaucoup ces associations. Il est vraiment parfait ce manteau.
    Bises

    ReplyDelete
  23. Loove it !!

    Btw, New post on the blog ;)

    Afaf & Marwa

    ReplyDelete
  24. Je craque sur le foulard dans tes cheveux !!

    http://freaky-giraffe.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  25. Beautiful!

    xoxo
    http://heyealaysa.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  26. Thank you so much for your lovely comment on my blog! Really sweet of you, hope we keep in touch, Lots of Love, Kyra

    www.kyras.de

    ReplyDelete
  27. Très joli look, j'adore le foulard et les chaussures! ♥

    ReplyDelete
  28. Hello! Pretty coat!!!! Stylish!!!!!!!!!!
    Angela Donava

    ReplyDelete
  29. I absolutely adore this outfit :O !!!!

    ReplyDelete
  30. Ahaha malheureusement je n'ai plus les jambes aussi fine, j'ai pris beaucoup de poids.. Mais c'est gentil <3
    Notre chien est décédé, il y'a quelques mois ( la preuve que les photos date ) mais merci pour lui!
    Au passage, j'adore ta robe, elle est très jolie, tout comme toi d'ailleurs !
    Tu as une page facebook ou hellocoton pour que je puisse te suivre ? :)

    ReplyDelete
  31. Il est mort de vieillesse, tout simplement.. Mais c'était un gros nounours..
    Ho, j'aurais bien aimé te suivre, je trouve ton blog trop cool enfaites ! :)

    ReplyDelete
  32. Oi linda, confesso que fiquei muito feliz com seu comentário no meu blog. *--*
    Se quiser segui-lo ficarei bem feliz e retribuirei o carinho.
    Amei seu look, você é linda. *--*
    Sou apaixonada pela moda francesa, e lhe peço mais look's assim viu?!
    De preferência, gostaria de um look exclusivo para o Brasil (Brazil) tá?<3
    Beijos linda. ♥

    ReplyDelete
  33. Très jolie robe
    Bises
    Valentine
    http://inthestreetofmode.wordpress.com/

    ReplyDelete
  34. Que fotografías tan bonitas! Precious :) Te sigo des de hace poquito... XOXO ;-) http://miradaverdemar.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. wow, you have an awesome style...

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    ReplyDelete
  36. You look lovely, I adore your coat:) Xx

    ReplyDelete
  37. Il était beau et suuuper grand hihihi.. Mais du coup, il avait du mal à se coucher, à ae relever et tout ça.. Ses muscles étaient fatigués..
    Hihihi on me le dit tout le temps, tu as quel âge toi ? :p

    ReplyDelete
  38. Super sympa cette tenue !
    J'adore ta coiffure, tu es très très jolie ;D
    Bisous

    ReplyDelete
  39. Merci pour ta visite ;)

    Je ne connaissais pas ton blog, mais tu as de très belle tenue, et je trouve que tu as ton style !

    Ps : Je me suis abonnée à ton blog
    A bientôt ;)

    ReplyDelete
  40. Canon !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  41. hi dear! just found your blog and i love it! you have great style! would you like to follow each other?
    ♥http://signaturechic.blogspot.com/♥

    ReplyDelete
  42. love it!
    perfect dress!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  43. You look so cute! I love the navy blue ensemble. Lovely blog you have here. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Oh merci :)
    Je suis absolument fan de ta tenue! Elle a un petit côté vintage que j'aime beaucoup!
    Bisous xx

    ReplyDelete
  45. Merci beaucoup pour ton gentil commentaire :) !
    J'adore cette tenue, elle te va super !

    Bises

    http://lev-dittliv.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  46. Beautiful! do you wanna follow each other on bloglovin? Let me know and I will follow u back
    xoxo

    ReplyDelete
  47. Great look, i loved the shoes haha

    kisses
    http://simplesglamour.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Je te trouve magnifique et le foulard noué dans les cheveux est superbe!

    ReplyDelete
  49. youu look amazing! love your coat!
    thank you for your comment!
    muah*
    mariana

    http://asouthbreeze.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  50. ton look est vraiment joli, tu es superbe ;)
    bises

    http://www.madeinsisters.com/

    ReplyDelete
  51. I loved your blog!

    http://umperigodesaltoalto.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  52. Trop beau ce que t'as fait avec tes cheveux!!!Bisous
    http://www.les-folies-de-magalie.com/

    ReplyDelete
  53. Cette tenue est vraiment splendide ! J'adore ton gilet, bises :)

    ReplyDelete
  54. you look amazeballs in these colours, and i love your blog.

    http://clothes-lovers.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. coucou! J'aime bien ton blog et je te suis maintenant :) J'aimerais bien si tu rejoins mon blog aussi et stp ouvres Cozbest de mon blog :) J'ai besoin d'entrées à ce site :)

    ReplyDelete
  56. awesome look, i love the dress


    http://fashioncadet.com
    www.alwand.co.uk

    ReplyDelete
  57. I'm a huge fan of yours and love your header :)))
    xx great outfit!
    felix

    ReplyDelete
  58. Très jolie tenue !
    bisous :D !!

    ReplyDelete
  59. Je suis tellement heureuse de te retrouver! Je suivais ton blog quotidiennement mais mon ordinateur ayant planté et mes examens de fin d'année approchant, je m'étais jetée dans les révisions et une fois finit, pof, plus rien, je ne retrouvais plus le nom de ton blog... :(
    Je suis tellement heureuse de pouvoir de relire maintenant! This is a good day :)
    Je vais devoir rattraper le temps perdu mais tant mieux, cela m'en fait plus!
    Je suis fan de ton style :) Et cette tenue est superbe! Surtout le foulard qui te va si bien!

    bisous

    ReplyDelete
  60. Tu es très jolie , et j'adore ton style.

    Viens voir mon blog si tu à le temps et l'envie ;)

    http://aboutayounggirl.blogspot.fr/

    Peace.

    ReplyDelete
  61. Hi! love your look and your blog! :-)

    I´m following you now. Would you like to follow me each other?

    xx

    http://www.envueltaencrema.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  62. That's a wonderful outfit! I love your make-up as well! :)

    ReplyDelete
  63. hy, i'm Marwa
    i love your blog and your style, i'll follow u, hope u do the same :p
    http://leblogdemarwa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Love this outfit especially the shoes they are amazing! Definitely going to follow you.

    maybe you would like to check out and follow us as well? x

    www.ourlondonwardrobe.co.uk

    ReplyDelete
  65. I've wanting to wear hair scarfs... how do you make it stay? bobby pins?

    Love this!
    www.northernstyleexposure.com

    ReplyDelete
  66. I love this outfit! Amazing hair xx

    Martyna | NEON MIZZLE

    ReplyDelete
  67. ta tenue est top pour cet automne :) merci pour ton petit commentaire ! bisous

    ReplyDelete